آرایش حرفه ای برای برجسته کردن لب ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 767
نویسنده : نوری

آرایش حرفه ای برای برجسته کردن لب ها

برای همه خانمها دلچسب است که آرایشی زیبا داشته باشند. یکی از اجراء صورت که آرایش آن حساس است و جلوه خاصی به صورت می دهد لب ها هستند. در واقع آرایش لب ها بسیار مهم است و در زیبایی شما نقش مهمی ایفا می کنند. در این خصوص برجسته کردن لب ها مطرح می شود.  برخی از خانمها برای زیبایی و برجسته کردن لب هایشان متحمل هزینه هایی مثل عمل جراحی و تزریق و … می شوند اما اگر با ما در این مطلب همراه باشید یاد می گیرید که چگونه با کمترین هزینه ممکن و فقط به کمک آرایش لب هایتان را برجسته و زیبا کنید. امیدواریم این مطلب را مفید ارزیابی کنید. با ما همراه باشید.
برجسته کردن لب ها

روش برجسته کردن لب ها با آرایش چگونه است؟

برای انتخاب رژ لب باید بدانید که رنگ های لب غنی و جذاب مثل شرابی، قرمز و شاتوتی امروزه در دنیای مد و آرایش رنگ های خیلی محبوبی هستند. قسمت مهم در استفاده درست از این رنگ ها این است که ابتدا رنگ درست را انتخاب کنید که به خوبی با رنگ پوست و دیگر آرایش های صورتتان بیاید و دوم اینکه درست رژلب بزنید. اما اغلب زنان تکنیک های نادرستی را برای رژ زدن اعمال می کنند و بعد مجبورند نتایج ناخواسته آن را اصلاح کنند. برای اجتناب از این اشتباهات آرایشی غیرجذاب ما سه نکته بهتان یاد می دهیم تا بهترین آرایش لب را داشته باشید

نکات مهم در آرایش و برجسته کردن لب ها:

در مرحله اول برای برجسته کردن لب های تان،آنها را تراشیده و تمیز کنید. چرا که ما نمی توانیم به اهمیت تراشیدن لبهایتان به اندازه کافی قبل از آرایش تاکید نکنیم. این کار یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید با انجام دادنش مطمئن شوید لبهایتان ظاهری جذاب خواهد داشت. اگر به این قسمت از لبتان رژ نزنید با وجود پوست مرده، لب ظاهری ناهموار و زشت پیدا خواهد کرد.
برای تراشیده کردن لب ها یتان انواع تمیز کننده های مختلف برای لب در فروشگاه ها وجود دارد، شاید هم بتوانید این کار را با عسل و شکر بکنید اگر هم که عجله دارد می توانید این کار را به آرامی با یک مسواک انجام دهید.
آرایش حرفه ای برای برجسته کردن لب ها

قبل از رژ لب زدن اول خط لب بکشید

کشیدن یک خط باریک دور لب هایتان اهمیت بسزایی دارد، این کار روی لبه های لب تاکید کرده و یک خط لب تمیز و صاف بهتان می دهد. خط لب از تراوش رژلب به بیرون لب نیز جلوگیری می کند. و نیز مهم است که کل لبتان را با خط لب سایه دار کنید چرا که اگر قسمتی از رژتان پاک شود سایه زیر آن هنوز هست.

حتما از برس رژ برای رژ لب زدن استفاده کنید

خوب است بدانید که استفاده از برس کوچک برای رژ زدن به جای اینکه رژ را مستقیم روی لبتان بمالید بهتان کنترل بیشتری در آرایش کردن می دهد و همچنین کمک می کند تا بتوانید یک سایه پردازی عالی در آرایش لب داشته باشید. در واقع  استفاده از یک برس کوچک شما را مطمئن می سازد که خط لب خود را به صورت طبیعی حفظ کرده اید و حتی می توانید رنگ رژ مطلوب خود را به صورت چند لایه سایه پردازی کنید.





:: برچسب‌ها: آرایش حرفه ایآرایش حرفه ای لب هاآرایش کردنآرایش لبآرایش لب هاآموزش آرایش کردنآموزش برجسته کردن لب هاآموزش تصویری برجسته کردن لب هاآموزش رژ لب زدنآموزش کشیدن خط لبآموزش کشیدن خط لب حرفه ایآموزش گام به گام برجسته کردن لب هااشتباهات رژ لباصول انتخاب رژ لبانتخاب رژ لببرجستگی لببرجسته کردن لببرجسته کردن لب با آرایشبرجسته کردن لب هابرجسته کردن لب ها با آرایشبرجسته کردن لب ها با عمل جراحیبرس رژ لببرس رژ لب چیستبرس رژلبپوست لبپوسته لبتراشیدن پوست لبتراشیدن لب هاتراوش رژلبچگونه رژ لب بزنیم؟حجم دادن به لبحجم دادن به لب با آرایشخط لبخط لب تمیزخط لب حرفه ایخط لب صافدرست رژ لب زدندرست رژلب بزنیددرست کشیدن خط لبدلایل استفاده از برس رژ لبدنیای مد و آرایشراه های برجسته کردن لبراه های برجسته کردن لب هارژ لبرژ لب زدنرژ لب شاتوتیرژ لب شرابیرژ لب قرمزرژلب شاتوتیرژلب شرابی رژلب قرمز رنگ رژ لب رنگ لب رنگ های رژ لب رنگ های محبوب رژ رنگ های محبوب رژ لب رنگ های محبوب رژلب روش برجسته کردن لب روش برجسته کردن لب ها روش های انتخاب رژ لب روش های برجسته کردن لب ها زدن رژ لب زدن رژلب عوارض برجسته کردن لب ها کشیدن خط لب لب لب برجسته مدل های آرایش لب میکاپ ,

مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com